7/13/2012

met the lovelies!

hi! here's just a quick and (kinda late) post about a bloggers meet up week ago, i supposed to meet another 7 fashion bloggers but too bad the couldnt make it for some reasons :( but the good news is, we'll be having another one soon!
what i wore?
a magenta dress plus a floral wedges, classiiiic.


however, i met these 3 lovelies!
they are:


echa from Hei Echa !


 and Hana from DENIM AND FLO






i know, a blurry pic.


shout out to every fashion blogger that live in Jogja, join our next bloggers meet up! ;) Claradevi said she will make it thou ;D

36 comments:

  1. You guys are so cute and stylish!:)
    Simona

    ReplyDelete
  2. Hi! love your blog! [:-)] I hope we can follow each other's blog [:-)] Will wait for your reply [:-)] articles0naddiction.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nice dress :)
    - new post at my blog :)

    ReplyDelete
  4. following you! really love the picures honey! www.shineonbyandrea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. blogger met up is the best moment ever <3
    stay in touch dear!
    xoxo

    ReplyDelete
  6. whoaa i want to meet you guys badly ._. blogger meet up seems so fun, i love your outfit <3


    Love,
    Pudding Monster

    ReplyDelete
  7. Great post !

    Love your outfit so much!!

    You look so cute

    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. ohh seems so fun moment you had there :)

    Herdiana Surachman
    DELUXSHONIST | TWITTER | BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  9. You guys look so stunning ^^ I love blogger meet up event. Thank you for your lovely comment on my blog. Sure, we can follow each other. Follow me via GFC and let me know, then I'll follow you back immediately :)

    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | SHOP

    ReplyDelete
  10. hey! my face look so wierd :|haha
    foto sama kamyuu besok eike post ya cyiin ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiiiiii lol enggak ah... :p sip deh cyiiiin eike tunggu yah hihi

      Delete
  11. eh ada aku haha! me too my face look so weird -_-"

    already followed you back deyn :)


    Hei Echa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha kamu lagi! :) thankyou echa!

      Delete
  12. Love your blog
    would you mind to follow each other?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  13. Your wedges look gorgeous!I love blogger meet up event seem so much fun there!
    Btw how about follow each other? I following you now .. hope you will follow back.
    Xoxo
    Minnie-->IndoliciousStyle.com

    ReplyDelete
  14. Hey pretty thank you for following me, follow you back already ^^ Btw, I've surprise for you :) Please kindly check your email.

    ReplyDelete
  15. perfect dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  16. omg your dress is perfect <3

    ReplyDelete
  17. You look gorgeous! Great pictures :) I have already followed you :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. You look so lovely and love your dress! You reminds me of one of the japanese models :) xo akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
  19. looks like a fun time with blogger friends!
    and you look so pretty in your dress :)

    <3
    The Sweetest Escape 

    ReplyDelete
  20. great people hanging out together,... what a lovely time XXD



    Love from http://benyricardo.com/itsme!/

    ReplyDelete
  21. you look pretty! cute dresss!
    thanks for dropping by my blog! ;)

    ReplyDelete
  22. omg my face look soooooo weird there-_- haha makasih kak post nya :D

    ReplyDelete
  23. I'm totally digging that dress honey you are so gorgeous xoxo
    thanks for commenting on my blog, I'm following you, don't forget to follow back!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. love your blog :) follow u now, please follow me back :*

    www.princess-beyonce.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. you're pretty! and oh look, everyone got their own camera. so typical of a fashion blogger meet up! ;)



    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    JOIN MY GIVEAWAY! (Exclusive for Indonesian-based readers)

    ReplyDelete
  26. i follow back already cantik :)

    ReplyDelete
  27. Hi! :) Love this post! Just found today your blog and i´m a new follower! Hope you can follow my baby blog back too! Kisses

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    ReplyDelete
  28. You look stunning in that dress.

    Liz
    chewylove.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Great blog darling.
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  30. wow, blogger meet up is really fun!
    wanna follow each other on GFC?

    sweet and sugars,
    Dias

    ReplyDelete
  31. MONUMENTAL MOMENT ! :) HAHA I AM FOLLOWING. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining.

    best wishes,
    steven b.

    ReplyDelete
  32. You guys all have amazing style!
    Great post :)
    xxx

    ReplyDelete